Växlande väder

Ja idag har det verkligen varit ett jobbigt väder tycker ja, ena stunden sol och sedan regn? hmm. Men jag tog med en poromenix hem till Jossan förut. Åt lite  mat drack kaffe och tog det mest lugnt. Efter ett tag åkte jag med i bilen när hon övningkörde, och det gick bra :) Gick av hemma hos mig lite tidigare och städade det sista hemma i Både köket, vardagsrummet, sovrummet och toan. Älskling hade börjat städat i köket och i vardagsrummet så det var inte så mycket att göra (: så dukigt så. Nu har han nyss lagat mat, tog och smaka lite, hade redan ätit men det var himla gott :)

Vet inte riktigt va det blir nu, grabbarna ska väl kolla på hockey finalen, jag och jossan får väl antingen vara med och kolla eller hitta på nått annat :)




PUSS I


Kommentarer
Hugo lundberg

Haha :)

2011-05-16 @ 14:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0