Se det kan vara

Sitter här vid baren med datorn och fixat in ljudet, har perfekt utsikt ut genom fönströt och där ser jag solen! underbart. Ska ta och städa här hemma om en stund tänkte jag, har badrummet och vardagsummet kvar. Sen får vi se om jag orkar med sovrummet "hehe".
Sen hoppas jag att Elin kommer idag och hälsa på oss här nu när hon äntligen är hemma från Grekland:D
ska bli såååå kul att träffa gumman min igen.
men inte säkerthon hann idag men då kommer hon imorgon ist. och detgår ju finfint de också.
Denna vecka är det min natt vecka.
  • Måndag: 21-07
  • Tisdag: 21-07
  • Onsdag: Ledig!
  • Torsdag: Ledig!
  • Fredag: 21-07
  • Lördag: 21-07
  • Söndag: 21-07
Och fan nu kom jag på att det suger att jag jobbar helgen!
det är ju för engång skulle nått att göra här i khamn i helgen.. skit oxå.
Aja sånt är livet! får tcyka synd om mig i helgen faktiskt.
Får bli en vin kväll på Onsdag någon som  är på!?
för det vore ju.
Aja nej nu ska jag sluta babbla, :)
tar en kaffekopp till och varför inte en ciggeluring!

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0