Nachos, kladdmuffins, vattenmelon?

Ja det var precis vad jag och mina kära man gotta oss med igår, supergott! kollade film såndär typisk slappar dag. Rikigt gött med de ibland. Dock har det väl inte direkt varit mycket mer gjort idag heller? Kollat på film och ätit mat är väl de vi hunnit med idag, Jag vaknade kl 14.30 typ och baby vaknade vid 16.30 haha. Ja det vart sent igår menmen. Kollade på en film som hette "krama mig" förut.
Helt okej film, se värd iaf!
Ändå speciell.
Just nu har jag enkattunge här som bara ÄLSKAR att springa/hoppa/gå över min dator såfort jag sitter och skirver och kollar film! Dels jagar hon mitt hår som blåser pga av fläckten, Klorna känns=Ja!
Full fart på den lilla godingen..
Om nån timme ska jag kolla på en film som går på 3an "systarar i jeans- andra sommaren"
vet att jag sett en avdom filmerna och den är bra. så den får det bli.
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0