Det går framåt..



Hejsan!
Ja idag har jag mått mycket bättre i magen..Smärtan har kommit lite då och då. Men har köp ny medicin så det blev bättre. Idag vaknade jag redan vid 12 men låg kvar en timme kolla lite dator och tv. Sen fick jag upp Tröttaste hassebaby!
Sen fick det bli apoteket och maxi, köpte med jordgubbar och drog upp till Jossan.
Satt på ballkongen och hade de skönt! helt okej väder idag ändå. Kunde sitta ute hela tiden i linne och kortbyxor. (y) Drack lite kaffe, rökte, pratade, måla naglarna och greja som vanligt hehe.
Det var trevligt!
Fick äntligen träffa Jossan små syskon, otroligt va man bli bäbis kär!
Var inte bara jag som blev bäbis kär haha, lilla hasse blev så go så!
Trevlig dag!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0