Hemsk natt..

Inatt fick jag nästan inte en blund..Kände av redan igår kväll att nått inte stod rätt till i kroppen. Frös till och från hela natten och en fruktansvärt smärta i magen/mellangärdet. var inte heller ett dugg bättre på morgonen så fick ringa och sjukanmäla mig till jobbet idag, vilket jag inte gillar...men vad ska man göra om jag knappt kan gå rakt. Och hade väl antagligen feber inatt, känns som de smyger på lite feber nu med..as varmt igen.
Ringde rådgivningen vad 14 idag.. "ta en alvedon och se om de hjälper" skräll! nej det hjälpte inte för 5 öre. Vilket jag inte trodde heller.. suck. Imorgon får de bli sjukan om de inte är bättre..
hoppas att jag kan sova inatt också!
Skulle inte förvåna mig om de är magkattar igen som jag hade för ca ett år sen. Döden. Bara att äta medcinin och hoppas de blir bättre.. menmen vi får se imorgon!
Fick sparka mig upp ur sängen förut för att åka till resia och beltala resan.  Så nu är det gjort vilket känns toppen! inte långt kvar nu. Längtar som fan!
Fick bli tacos när vi kom hem, kunde dock inte äta spec mycket men fick i mig lite. Fick lägga mig direkt efter.
Lever på min proviva!
Hoppas ni får en trevlig helg alla!
Även snällt av min kära man att öppna en öl brevid mig :P
vore ju inte alls gott.. haha
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0