Måste ju ändra lite ibland

När vi kom hem från Jossan idag fick det bli att fixa lite mat, soppa blev det. Smarrigt..
fick även gör mig att möblera om i köket så grabbarna fick ta och bära baren!
Passade även på att städa köket när jag ändå var igång.
Skulle ha städat igår men då var jag ju sängliggande såklart.
'
Man måste ja byta lite ibland ;)
Bytte plats på baren och matbordet. Nu får det vara så ett tag.
Kommer trötta på de med snart och gör om haha,
Ikv blir det lugnt, men vill ändå hitta på nått. Finns inte så mycket att göra.
som vanligt.. Hasse och nordin sitter och spelar och dricker öl och har de trevligt men jag då :D
vill inte spela och dricka öl idag känner jag :P
PUSS I


Kommentarer
izza

glöm inte bort att du träffade din asballa kusin också!

2011-07-23 @ 23:21:52
Ida

Ja visst fan bra att du på minner mig;)

2011-07-24 @ 13:53:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0