Goddagens

Sitter hemma just nu har tagit mig en kopp kaffe en cigg och en kladdmuffins bra frulle? haha.
Lillebror Hugo är även här han ville inte med mamma till stallet;)
har diskat lite och dammsög av lite gran i köket och hallen. Duktig! ska väl ta och vika lite tvätt om jag orkar senare. Natalie är påväg hit också, ska bli kul inte träffat henne på ett tag nu! synd att de ärså tråkigt väder bara!
Vore ju med lite solsken! men icke!
Nu har jag iaf fått ledigt så att vi kan dra utomlands, antagligen den 13 augusti bara att hålla tummarna på att hasseboy får ledigt! hoppas hoppas hoppas.. Jag och sandra är redan taggad!
myser lite (:
Nu är Tila 10 veckor ;)
PUSS I


Kommentarer
Elin

Jävlar vad hon växer då :-O fan visst hon var stor innan jag åkte men va fan :-D vilken fin. bebis hon är

2011-07-19 @ 19:28:44
Ida

ja det går fort :D hihi

2011-07-20 @ 11:54:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0