toppen!

Dagen började med att jag bli väckt och blev rätt trött på livet. Men jag kunde som tur var somna om igen men det ringde typ 100 ggr imorse kändes de som. Ibland harjag inte direkt ett morgonhumör som är det bästa kanske ! men det vände snbbat när jag fick re på vem det var  som hade ringt 2 ggr imorse! Jag var ju på en arbetsintervju för nån vecka sen och det var dom som ringde och sa att jag hade fått timvikarie jobbet :D och jag blev så glad! tror jag kommer trivas bra med personen jag ska jobba med. Eller jag vet att jag kommer göra det. Så ska ringa här sen när hasse kommer hem så jag får låna hans mobil och ringa till henne, och se vilken dag jag ska gå brevid och lära mig deras rutiner osv :) dagen börjde bra! och nu luktar det kaffe så det får  bli en kopp nu innan baby kommer hem.
blir att laga mat om en stund sen bra det att lika den rena tvätten! (3 ikeakassar typ STORT SUCK) men det måste göras :) blir också att dra till jossan sen på en kaffe antagligen (:
är sugen på vin ikv !

PUSS I


Kommentarer
Alexandra Nilsson

Grattis Ida! :)

2011-05-21 @ 10:24:05
URL: http://aalexandranilssson.blogg.se/
Ida

Tack så mycket! :)

2011-05-21 @ 14:09:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0