STORSTÄDNING?

Godmorgon allihopa! Visst är det underbart att vakna av en gräsklippare? som jag gjorde tidigare imorse men kunde somna om som  tur var! nu ligger jag  i sängen och kollar lite, ska snart gå upp och sätta på mig lite kläder. Sätta på musik på babys dator och sedan börja städa! och det ska bli kul, (not) men det måste göras och dett går rätt fort om jag väl kommer igång. Det som är träligast just nu är väl att vi har 3 stora ikeakassar med rentvätt att vika haha. menmen så är det :D nu måste jag gå upp och börja, hasse drog nyss till gymmet han :) kände inte för att stressa dit idag utan tänkte vara duktigt på ett annat sätt idag genom att städa!
hörs senare(:
puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0