söndags mys!

Igår blev det en mys och slappar dag. Åkte med Mamma hem till mormor och morfar för att fira lite morsdag, blev fika och lite gott. Åkte hem efter nån timma, blev att bara ta det lugnt men baby, sen hem till Git också för att fira lite morsdag, tog det bara lugnt och fick lite tårta. När jag och baby kom hem fick det bli att fixa tacos! jag var så sugen och hungrig på det, och jädrans vad jag käkade haha, Men blev ju typ spymätt också, då var det inte så kul längre :P men gott var de! Kollade öven BB igår och det är ju inte alls roligt längre. Vem vill ni ska vinna? min röst lutar mot simon för att han är sig själv mest! han är ju så goo! "jag älsker du ja"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0