Snurra snurra!

Gick upp kl 13 idag, hasse åkte till systemet och jag började med maten! visste inte rikigt vad jag skulle göra för mat men kom på det till slut och gott blev det!
Nu blev det ju inte den bästa bilden direkt, skulle ha tagit på tallriken men jag glömde bort.
det är iaf köttfärs och pasta.
Stek köttfärsen
hackad lök
krossade tomater
peppar
salt
salladskrydda
paprikakrydda
Basilika
Majs
blev riktigt gott! :)
Salladskrydda som jag typ har blivit beroende av har det verkligen på att och till allt typ haha :P


Ja vad händer idag då, pappa ringde och fråga om jag ville med ner till Fastingen sen med han och barnen, så ska möta dom nere på stan kl 16 ungefär :) jag blir som barn på nytt när det handlar om karuseller haha. Jag älskar virvelvinden och kommer säkerligen åka den ikv både full och nyckter! ett antal ggr. haha. jag hoppas iaf på att denna kvällen kommer bli bra, ska vara med Jossan och Jenny blir väl säkert att sitta här först och sen nertill öltältet. Vi får se men det tror jag:)
ligger just nu och kollar pånån film men baby och lilla maja :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0