Ni vet..

En sådan dag man lixom inte orkar göra någonting är det idag och det är inte bra, för jag skulle ju faktiskt städa idag. Vilket behövs. Men känner inte för att göra något idag mer än bara ligga och lata mig. Jag vaknade kl 11 idag! "kors i taket" Men låg kvar sängen i 2 timmar innan baby vaknade, Han var inte vaken sådär hilma länge utan han somnade att igen efter en stund. Jag låg och kollade på tven, När klockan närmade sig 14.00 började hungern smyga sig på. Så blev att fixa med lite mat. Under tiden vi käkade satt vi på en film som vi nysssätt klart på.. Hasse satt sig vid datorn och spelade och jag kollar just nu på tven och sitter lite vid datorn och har allmänt tråkigt måste jag säga.
Ibland vill jag bara gå i skolan igen för att ha nått att göra varje dag lixom..men ändå INTE!
Får väl se om det händer något mer idag eller om jag ska ta och kolla lite solsidan nu och sen ta och städa lite? Kanske lika bra att städa idag när det inte är sådär jätte bra väder ute.
Aja igår var  jag faktiskt hemma hos Emma och Elicia hela dagen, tog det bara lugnt mer eller mindre(: Jossan kom en stund också. Sen blev kl närmare 19.00 så jag och Jossa åkte hem till mig, Men det var inte länge. Jenny fråga om vi skulle med och sola så vi hängde med. Jossan tyckte inte att vi skulle åka hem på direkten så vi kvar ute  ett tag, pratade och drev med ett mongo " haha".
NU ska ja iaf klä på mig lite granna :D
denna vita topp köpte jag nere på stan sist, la aldrig kort på det jag köpte men här kommer en sak. Mycket skönt att ha under vissa kläddesplagg ist för ett linne under.
Osminkad och go kommer jag nog vara hela dagen idag!
PUSS I



Kommentarer
Irene

läs vidare till sjuksköterska =)

2011-05-03 @ 17:15:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0