Maskinen snurrar!

Ja just nu håller vi på att tvättar här hemma, baby har nyss satt på kaffe så det får väl bli att ta sig en kopp. Dom två sista maskinerna är i nu så det är gött. Sen ska det bara torka, vilket jag hoppas att det hinner göra innan tiden är slut! men det märks. Städade toan lite också, tyckte det behövdes. Eller det behövs väl lite i hela lägenheten, men det får bli imorgon de. Kom  hem från jobbet vid ca 16, för att det blev krångel. En timme extra jobb nästan gjorde mig inget! men blev lite stressigt. Men nu är jag lugn :) vid ca 20.00 drar vi och gymmar också, ska nog få med oss Danne till gymmet! ska snart ner i tvättstugan igen.
Idag är jag en mjukis!
Underbart med mjukis/mjukiskläder!
PEACE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0