Lördags mys

På dagen i lördags tog jag Jossan och Cindi oss en tur till Karlstad! Vi shoppade lite och så, jag bytte ut en klänning jag köpte som var för stor, Trodde jag tog xs med det var tydligen S på den. Man aja, klart så finns den inte kvar när jag väl skulle byta den! så fick bli nått annat för dom pengarna ist, Lägger upp bilder sen på det jag köpte om jag hinner! Sen bytte jag även ut en tröja åt baby, och kom hem med en riktigt snygg tröja till han :) vi satt oss i den härliga solen på ute serveringen Esspresso house inna vi åkte in till bergvik, började inne i stan, men slutade att vi hamnade på bergvik innan vi åkte hem :) Och då blev det fix och trix innan festen för Jossan! och den slutade ju som den gjorde, somade kl 12.00 på söndag..hmmm.


Bilder på den jag köpte kommer antagligen in sen!

PUSS I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0