Lördagens bravader

Lördagen började lite smått hemma, började sminka mig bara. Sen drog jag hem till Jossan började dricka och fixa håret som jag hade kvar. Men kunde lika gärna ha håret som när jag åkte, uppsatt i toffs. För det var inte direkt torrt ute i lördags! Jag Jenny Jossan bella Danne och hasse  drog lite senare under kvällen hem till Sofie på lite förfest. Kul att träffa folk man inte träffat på ett bra tag. Var där en timme eller så, sen drog vi ner till öltältet, Jag gick ner tillsammans med Cindi. Köpte oss lite att dricka det första sen fram till scenen och där var det blött... det sprutade seriöst öl överallt och man flög åt  alla håll och kanter. Det var lite mycke folk när knäcktakungar spelade! Tills slut vart jag trött på att trängas med alla, så jag gick ut och köpte mig en langos!! helt underbart vad det är gott :Dblev över lycklig. Slutade med att vi hamnade på mastis. Somvanligt visst det alltid någon fjant som jag förstöra kvällen, fattar inte vad vissa har för problem, väx upp lixom. Whatever! efter mastis drog vi där ifrån (äntligen) mötte lite folk åh pratade med. Var väl hemma vid säkert 5eller nått.
Blev inga bilder i lördags men kamera ville inte riktigt vara med...

Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0