Lite stolt!

Härlig pass på gymmet måste jag säga! Började med att värma upp lite lätt, sen körde jag lite olika maskiner. Har nog tränat varje del i hela kroppen! och det blir gött imorgon de. Och envis som jag är så var jag tvungen att "tävla" lite med min kära man i "benpressen" började med 100 och jag klarade det. Sen kom såklat hasse och skulle vara lite "cool" och körde på i olika vikter ända upp till 200 kg! och jag är som sagt jävligt envis så jag satt mig och började pressa jag med! ochtro fan att jag också fixade 200 det var dock max på maskinen så hasse hade säkerligen klarat mer om det hade funnits. Men måste säga att jag är lite stolt över mig själv att klara 200 i benpress! med minachicken leggs lixom. Danne var med också så jag har besvis haha! nog om det. Måste träna upp kondisen också som jag antog var nere på botten, men tydligen inte. Ställde mig på löpbadet och klarade 1,5 mil lätt! Rikigt nöjd över min insatts på gymmet idag! högsta volymen i öronen och bara köra! härligt!!! blir imorgon med :)
Men då får vi sällskap av Johan också (: får se vilken tid det blir. Hasse jobbar så blir lite senare på dagen skulle jag tro! :) hoppas nu alla haft en trevlig dag och försätter att ha en trevlig kväll! :)
sry om det är lite felstavat men blev en snabb uppdaterning :D ska kolla film med den bästa nu, sen blir det BB reprisen!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0