Lasagne!

Ja ännu en dag utan sådär jätte kul väder. Börjar bli rätt tråkigt nu faktiskt! vi vill ju ha sol! eller?
Jag vaknade ett antal gånger imorse, det ringde i mobiler och ena efter det andra. Men somande om, så vaknade jag 12.40: låg kvar en stund och kolla på tven. Blev sugen  på att göra Lasagne bara för att jag såg det på tven haha. Så det fick det bli idag, Den är stax färdig bara hoppas på att det smakar bra! idag tar jag oskulden på att göra en Lasagne. Men vi får se hur resultatet blir.
vad händer idag då, ja det är ju frågan har ingenting planerat egentligen, jenny fråga om jag ville med och sola senare efter klockan 16. Men solade igår och i förrgår så jag behöver egentligen inte, fhar fått en fin bränna nu. Jag behöver inte så mycket för att jag ska bli brun! Underbart.
Ska antagligen iväg och ta mig en kopp kaffe hemma hos Linda sen och mina små kusiner, får se hur det blir. Sen borde jag städa som  jag sagt typ hela veckan och helgen men ni vet hur det kan bli ibland. Finns alltid nått som är roligare än att städa!
Skriver mer senare :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0