JOBB TAJM!

Hejsan alla pigga! Ja idag gick jag upp kvart i 6 eller rättare sagt första larmet ringde då. Gick upp ca kvart över istället. Låg så hilma skönt i sängen! ni et kudden var perfekt och täcket och perfekt sällskap givetvis! ville bara inte gå upp. Var dock inte spec trött utan kom lätt upp utan att vara en Zombie! Hann inte koka nån kaffe innan jag drog så slängde imig en macka och gick till jobbet. Det var en härlig promenix till jobbet, maxade lurarna och gick! underbar start på dagen. Ännu bättre att ta sig en koppkaffe och en cigg på ballkongen innan vi drog igång. Känns som att denna dag kommer vara positiv! :) Och ikv är det ju crusing i kristinehamn. Så det blir att dricka ikv med älsking jossan johan och danne (: inget gym idag tyvär får bli på måndag! Och ska nog träffa Git en stund sen om det blir som jag tror åka lite fin bil med svärmor!

NU ska jag kila från datorn, hoppas alla får en toppen dag (:

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0