ibland kan jag också

Jag måste bara säga att det var faktiskt skönt att komma upp i tid för en gång skull och få gå till jobbet!saknar det när man inte gör det måste jag säga. Dock bara två timmars arbete idag med det var kul att träffa personen man jobbar med. Bowling stod det på schemat idag! När jag slutade drog jag hem och började fundera vad min kära man skulle få till mat när han gick upp. Så gick till konsum och handlade lite, så det fick bli hemma gjorde biffar, potatis, kokta morötter, gräddsås :)
full fart!
det vart ett lyckat resultat:)
Efter maten blev det vara att ta det lite lugnt osv, Åkte sedan hem till Sophie baby, där det var massa älskade brudar, blev kaffe på kaffe :) detvar mycket kul att se dom igen var ett tag sen. Åkte sedan hem efter nån timme, Var men baby innan han skulle dra på ännu ett jobbpass. han åkte vid 18 så jag åkte med han ner till  jenny Drog med henne som sällskap på jobbet, och vi passa även på att ta en solning när vi ändå var ute!
Nu är jag hemma ska hoppa in i duschen, har ätit lite och nu kom jenny igen :)

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0