hmm..

Jaaaaaa idag började inte dagen som det var planerat! min chef ringde mig två ggr imorse och jag svara andra gången. Och jag skulle tyligen jobba 7-16 idag. Vilket jag hade missat totalt! Har sovit 2,5 timme inatt så är något trött! eller jag var då iaf. Nu är det inte så farligt, tröttheten kommer väl om några timmar. haha stackars Elin som får vara själv nu när jag jobbar och hasse ligger och sover :p men hon såg ut att sova gott! Fick ju lite bråttom iväg så fick snabba mig och göra några amckor och ta med till jobbet.. SUCK välte ut en matlagninggrädde i kylen så var bara att torka, ville bara skrika! så arg jag var. Hatar sånna dagar då allt går emot en! usch. Men nu är jag iaf på bra humör och sitter här på jobbet. Skulle väldigt gärna att klockan gick lite fortare så jag får dra hem till min underbara och krypa ner en stund och bara ta det lugnt innan han drar iväg på ännu ett nattpass, börjar imorgon ocskå 8-12 en kort dag men alltid något. Efter jobbet blir det en snabbsväng till Jysk sen hem på en gång :) får se vad det annars blir senare. Blir väl att laga lage lite mat innan baby åker till jobbet :) ska nog göra potatis och min goda baconröra! men grönsallad (: mumms!  Härligt att solen har tittat fram också (:


PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0