GYMMET!

Yes idag har jag och min älskling varit duktiga, vi gick upp ca kl 11, åt frulle och gjorde oss klara för att möta Johan på gymmet! så ni har vi fixat så vi har gymkort ett år så det är bara att köra på nu! ochmåste säga att det var riktigt gött att komma iväg, skulle väl vara lite roligare om jag fick med mig en tjej kompis, för just nu var jag med 4 killar på gymmet haha. men jag klagar inte. Mötte sandra när vi klara så blir att gymma med henne nån dag också.
här är badet på "Sannabadet" hitta ingen bild på gymmet. Men det är ett riktigt bra gym måste jag säga!
Jag har nyss duchat och fått på mig lite mjukiskläder, väntar nu på jenny vi ska ta och baka en äppelpaj :D
Det är ju såååå gott. Eller om de blir nån annan god paj vi får se (:
Nu ska jag först och främst gå över till lilla konsum och köpa lite som fattas.
PUSS I


Kommentarer
frida

det är så himla bra där! men jag tror nog att du trivs bland alla killar Ida ;)

2011-05-19 @ 18:38:49
URL: http://fritts.blogg.se/
Ida

ja det är skit bra tkr ja! hahaha ja absolut frida du får väl hänga på ;)

2011-05-19 @ 19:00:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0