Gårdagen!

Ja igår rinde magen klockan kvart över 11, men gick upp halv 12 för att dratill gymmet. Mötte upp danne och johan där (: gymma i ca 1 och en halv timme. TRäna myxket mage och det känns!men det är gött. Efter gymmet blev det att åka med snabbt till tandläkaren med Jenny. Sen hem och dushca och vidare till det "nya"  jobbet för att få liter tider. Det gick bra det med! efter det var Jenn snäll och körde hem mig. Och jag och hasse fixk åka till bjb och passa barnen en timme typ. Sen åkte vi hem, Jag körde lite oxå igår och det gick bra ;) har inte kört på länge! Väl hemma så drog jag faktikst en solningen med Jenny, trött på detta väder nu. men blåser ju bort! Jag och baby åkte hem till jossan  och johan och kollade på BB och drack kaffe (: sedan hem och kollade på ÄNGLAGÅRD! som jag längtat och den var bra! :)
en bra dag :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0