Full fart!

Hejsan! sitter hemma nu och är rätt sleten i både kroppen och skallen, som sagt dagen började dåligt men  det gick framåt! Slutade jobbet vid 16, baby kom och hämta mig så drog vi och plocka upp JOssan och Johan sedan till Jysk! Hitta till slut det som jag letar efter typ överallt men som inte fanns nånstans. 
Blev inte en sån bra bild på de men det får duga! har vikit iordning alla kläder både hasses och mina för att få lite ordning och vi har så mycket kläder ( eller rättare sagt jag har för mkt kläder) haha. Blir lixom äldrig att vi typ aldrig viker in tvätten utan det ligger kvar i ikea kassarna haha. men nu så nu har vi fått extra plats :D till och med bra plats för handdukar osv! nice nice! 199 kr styck kosta dom. (y) så det fick bli två.
När vi kom hem fick det bli MAAAT var så hungrig. 
Potatis baconröra och härlig sallad :D
sviiiin gott!
Hur gör man då?
ca 2 dl cream fresch
två bacon paket
majonäs
rödlök
salt
peppar
Dela baconet i små bitar, stek det och låt det rinna av på papper.
Blanda rödlöken, majonäsen och cream freschen. Och sedan i med lite peppar och salt. Och till sist baconet :)
Denna röra är super god till bakpotatis!
Nu ska jag springa över till konsum och köpa mig nått gott! Även träffa jenny en sväng (:
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0