Fredag!

Igår var det ju Fredag jag gick upp och jobbade 8-12 sen gick jag hem och kröp ner brevid baby en stund. Efterdet blev det att fixa lite mat osv, sen drog han till gymmet vilket jag också skulle ha gjort men hade så ont i "mellangärdet" så var tvungen att lägga mig och sova. Fick väl sova i 2 timmar typ iaf. Sov ju så dåligt onsdagen till torsdagen 2,5 timme bara så jag var rikigt trött igår. Efter jag sovit kom Emma hit, eller jag hade nog sovit längre om hon inte hade kommit så det var väl bra att hon kom så jag inte sov bort allt för mycket av dagen! Emma gick senare ner till en kompis och jag och baby bara tog det lugnt. Efter ett tag vid ca 21 kom niklas martin micke och elin hit och hälsade på litte:) tog oss nån öl. Men kvällen blev inte som vi tänkte oss utan det sluta med att alla drog hem..det sög. Men kul att dom kom såklart:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0