Förlåt mig!

Hej på er!
Jag ber om ursäkt att jag inte bloggat på några dagar, men det har inte blivit så bara. Har alltid varit något.
Men jag kna berätta att vi iaf har firat min kära Jossan i helgen som äntligen fyllde 18 år! Har tyvär inga bilder från kvällen men ni får klara er ändå =)


Går dagen var en solig härligt dag!
Jossan och cindi ringde och väckte mig vid ca 10.30 tror jag om jag inte minns fel. Åkte med dom hem till Cindi. Satt ute för det mesta hela tiden, blev kaffe och solning! även lite mat på det :) Det var ju så sjukt varmt igår, var så när att hoppa ner i pappas pol hemma på gården, eftersom cindi och pappa näst intill bor grannar så var det ju inte heller långt till polen så att säga! Men de blev inget badande ändå. Var i björnebörj hela dagen. Förutom att vi åkte in till stan för att jossan äntligen skulle ta sin hål i tungan. Åkte upp till Mcdonalds också, Hade med oss mina småsyskon så det fick bli donken en svänga innan vi åkte hem till cindi igen!
Även hasse och Johan åkte med då! Satt hemma hos cindi i värmen och tog det lugnt, åkte hem till oss senare på kvällen med JOssan johan och hasse :) Jag diskade denna hög med disk, men underbart att den är borta. Och hasse städade undan lite (: Efter det fick de bli att göra lite soppa! sen blev de BB och fy så trött jag var igår kväll. Somnade skönt på min käras axel igår! och nu sitter jag här på Jobbet, och det är ju faktiskt elt underbart att få jobba lite måste jag säga, Började nästan klättra på väggarna där hemma!

Jag jobbar iaf 7.30-16.30 idag då blir det hem snabbt och umgås med min kära innan han åker på ett nattpass! :)


bilder från igår kommer ikv så håll utkik (:
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0