Förflyttningsteknik!

Idag gick jag upp tog mig en macka sen, åkte jag med Jenny ner till pappas jobb för att ta låna fyrhjulingen haha. Var en bit att gå till kursen jag skulle till. Var där till kl 13 ca. Och man lärde sig väldigt mycket kan jag lova! mycket lärorikt. Man kan ju en del men alltid bra med lite repetion! var ett härlig gäng på kuresen också. Efter kursen blev det lite efter prat utanför. Sen åkte Jag hem till Jossan och hämta henne. Åkte hem till Gunilla tog en kaffe  och busade med lilla bellis som fyller ett år på söndag :) såååå go unge alltså! man vill ha en egen när man träffar  den sötnosen!
Baby kom och hämta mig och jossan där så åkte vi till maxi köpte lite mat. Sen hem och laga mat så vi har nyss ätit :)
Nu får det bli en cigg och snart slå på kaffe!
Ja då var man lite för blond igen, haha. Trivs inte alls i så här blont längre. Men ska mörka ner de med slingor snart  igen (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0