Äppelpaj

Igår blev det som sagt att gymma, efter gymmet drog vi hem och duschade. Sen kom Jenny hem till oss. Jag och Jenny var så sugna på äppelpaj så de fick bli att baka de :D lite senare kom även Jossan hit och hon hade med sig lilla bellis. Efter vi fikat och så blev det inte så mycket mer än att bara sitta och ta det lugnt :) Började kolla på BB vid 22.00 Jossan och Johan blev hämtade då. Bleev att åka upp till donken och säga hej till Robert och niklas. Och dricka en kopp kaffe!  Fanns inget att göra, så dom tyckte att vi skulle åka till ett spökhus eller nått haha. Så vi bytte bil och åkte med dom. Jenny var livrädd! haha. Åkte in vid krossbanan, in i ölme,väse,skattkärr och vet inte riktigt varit vi var. De bara blev att vi åkte runt. Inte för att jag och Jenny hade så mycket att säga till om vart vi skulle åka och så men :P. Dom körde rätt  galet ibland måste jag säga. Kom hem vid ca 2 tror ja (: då blvdet en film och prata med baby!
Det var en toppen dag med dom bästa och en helt okej kväll :)
'
Ja det var en toppen dag! tack alla som var med :)
NU ska jag göra mig klar för jobbbet. 16-21 (:
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0