2011-05-23

Godkväll alla glad! hoppas ni haft en bra dag i det blåsiga vädret! det är verkligen synd att det blåer som tusan, annars hade det varit riktigt skönt ute. Menmen. Idag vakna ag lite efter 11 sen satt jag bara hemma och tog det lugnt, lagade lite mat så det var klart tills baby kom hem från jobbet. Sen efter vi ätit drog vi till bjb hämtade lite barn sen hem till cindi och drack lite kaffe och hade det trevligt (: sen hem till pappa en stund innan vi drog hem. Åkte i till stan där pappa var och jobba och prata lite och så. Åkte och handlade lite sen hem och greja lite (: och nu sitter jag här med Emma och kollar BB och baby sitter och spelar! BB suger verkligen utan GURKAN! jävla BB. Dom fuskar med rösningarna tror ja! mohaha. imorgon blir det inget speciellt mer än att jag skaiväg till det "nya" jobbet och prata lite om arbetspass osv (: och kanske en kvällspromenad till jobbet. Men måste till gymmet imorgon med tanke på att det inte blev nått idag, så imorgon är nog ett måste!
Nu ska jag kila :)
bjuder på en gammal bild på  lillebror hugo och mig (:
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0