zZZzz

Mobilen ringde vid 10.00 imorse! det var pappa som behövde hjälp, fick åka med Farfar till bjb och hämta Linnea på skolan hon kände sig lite hängig. Så vi åkte hem till mig åt lite mat och nu ligger vi och kolla film och bara tar det lugnt. Är rätt trött! Ikv blir de träning 20.30-22.00 är lite seg i kroppen idag kanner jag :D
Men de är skönt, gillar träningsvärk då kännsde att man har rört på sig!
GE MIG SOMMAR!
_____________________________________________________________________________
Man vet vilka som alltid kommer finnas vid sin sida och alltid ställa upp.


Kommentarer
Natalie

Jag kommer alltid finnas här för dig gumman bara så du vet <3

2011-03-21 @ 15:21:29
Ida

det vet jag gumman de samma till dig <3

2011-03-21 @ 17:05:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0