what if...

Jag tycker att det är så hilma fel och faktiskt inte ett dugg kul att det ska vara som det är, bara duga till när något är jobbigt? eller för sällskap? Jag ställer alltid upp vad det än skulle vara. För att jag bryr mig sjukt mycket om personen, det som är synd är att personen inte verkar inse det själv. Saknar det vi alltid ha haft. Känns som om man bara är värd vatten! It sucks! jag är trött på att försöka när det ändå inte händer nånting. Det är bara så hilma synd..är det något som saknar i mitt liv så är det du.
Är det jag som gör fel med att försöka?



I will always be there for you
I have always been on your side,
and you should know it!

jag kommer alltid finnas där för dig
jag har alltid funnit vid din sida
och du borde veta det!


Tur att jag har mina vänner som finns till och min kära pojkvän älskar er!




Kommentarer
Anonym

Älskar dig snutta! :)<3

2011-03-22 @ 22:13:04
URL: http://joooosefinolsson.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0