Sweeet

Hallå hallå:)
Var nere till stan förut en sväng med baby och köpte mig den tröjan på lindex jag hitta häromdagen, Tycker bara att den skulle varit något längre och lite "pösigare" annars gillar jag den helt okej. Den är hilmans skön! Kanske skulle ha tagit storlek M ist men det skulle ju bara se konstigt ut, detta är iaf storlek S. Men det är helt okej ändå!
Lindex 299 :-
Det är ju ungeför dom som dom hade på ginatricot ett tag, men dom var slut sålda så det fick bli denna.
Efter lidex gick jag och baby in på en myckeaffär och fy tusan vad jag älskar dig min underbara! finns ingen bättre än du! Du lyser upp min dag!
Efter stan åkte vi upp till jossan och drack kaffe och bara tog det lugnt, Cindi och Johan var där också =)
Satt mest och prata om allt möjligt och kolla tven, kolla lite kläder på datorn osv.
Vid ca kl 18 åkte vi till bjb. Fick faktiskt bli en pizza fy skäms!
Sen hem till pappa en stund. Skulle ha åkte till Kdför att hämta en soffa men vi tyckte att den var så ful så vi sket i det. haha
Nu väntar jag på att jossan ska komma som är ute och övningkör! Johan är redan här.


PUSS MINA VÄNNER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0