Onsdag

Ja igår var jag bara hemma under dagen. Bea kom en sväng också, alltid lika kul att träffa henne :)
Åktener till samlingen vod 18 för att åka med handbollen till Karlstad för att kolla matchen mellan helton och höör. Helton vann! helt okej match att kolla på. Efter matchen kom sofia och hämta mig i sunsthallen, åkte till donken och köpa mig en cheeseburgare, sen hem till Camilla som hade lite för fest med några härliga brudar:) det var trevligt! åkte till tempel vid ca 23.00 och kvällen blev lyckad och för en gång skull var det en kul utekväll vilket det inte har varit på bra länge! Träffade faktiskt paradise hotel Patrik som vann med Jackie förra året! och jag hejjade på dom så det var kul! prata lite med han de var lite kul att de var lite annat folk ute! även han som var en av dom tre hunkarna i big brother var där med honom. Martin tror ja han hette.
De tyckte jag och mina vänner skulle med till stockholm men neeeej. Hade varit roligare om det var jackie man träffa igår ju tycker hon är stört skön, eller ja iaf i paradise hotel!
Tycker ni att rätt person kom in i huset av "hunkarna"?
Men iaf det var en lyckad kväll och tack alla som var med igår! :)
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0