Nu vill jag ha sommar

Hej på er!
Ja idag kom jag upp ibra tid, gick upp ca tio. Käkade lite sen gjorde jag mig klar för att dra till matchen. Men 20 över tio när jag skulle packa väskan så hittar jag inte min sko!? och den måste jag ju ha annars kan jag inte spela! letade och letade i 10 min innan jag kom iväg.. hitta skon i en kartong?hmm.. Aja jag kom iaf iväg. Vi alla började med en hälig promenix innan uppvärmingen inne. Vi spelade 4 ggr 20. Eftersom de var en träningsmatch så räknades inga mål utan vi bara körde på,matchen i i det hela bra tycker jag vissa saker finns som kan bättras men Jocke har ålaner för oss till kommande såsong så allt kommer bli bättre! ser fram emot det. Det var kul att se att alla var med idag och spela, ända nackdelan var väl att vissa inte fick lika mycket speltid men jag tyckte jocke fixa de där bra. bra match tjejer samma inställing nästa match!
Efter matchen drog jag hem och duscha och diska sen fick de bli två avsnitt av O.C , ögonlocken började stängas så jag sov en stund! det var himlans värt! vart supertrött. Efter det kom Jossan och Johan hit, dom fick lite mat. Tacos! eftersom de aldrig trog slut. Äntligen är köttfärsen slut iaf. Så nu blire nog inte taco på ett tag haha.
Jossan och johan gick hem för en stund sen, kollar just nu på nån film med baby, blir att lägga oss efter de eftersom älskling ska upp och jobbar imorgon, själv ligger jag var i den varma sängen och sover ett par timmar till! Jag HOPPAS att det är bra väder imorgon så jag kan gå ner till stan, tänkte gå till arbetsförmedlingen och greja lite. Bara att de är så jävlaaaa drygt, för de tar en evighet innan man får nån ekonimsik hjälp. Jag jobbar och jobbar men de är alltid bra med lite extrapengar. Och nu har jag gått hemma utan att jobba på flera dagar och jag blir tokigt, vill jobba!
En sak till. Jag vill så gärna ha sommar nu! Iaf vår. Därför hoppas jag att vädret håller i sig nu!
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0