mycket gå idag

Ja idag har jag gått hilma mycket emot vad jag brukar haha. Först ner till stan ca 20 min fram och tillbaka, sen mötte jag sophie 30 min fram och tillbaka och sen tog jag och josefin en kvällspromenix innan BB och den var på ca 45 min. Ja jag har varit duktig idag, :) Josefin drog för en stund sen så nu ligger jag och degar framför tven med Maja hilma mysigt, hade varit ett stort + om min kära man var hemma oxå. Men som vanligt när det är onsdag torsdag är han ute på sina nattpass till gbg. tråkigt:( men underbart när helgen kommer! imorgon blir de att iaf försöka komma upp i skaplig tid! städa. Och göra 2 kladdkakor som jag tänka bjudar handbollsbrudarna på efter vi tjockas oss med massa taco på lördag! även bjuda mina små systrar som kommer imorgon, ja då blir de livat här hemma och hasse kommer såklart få mycket kärlek och bus av han största fans, Linnea och Cornelia avgudar honom! ja och de kommer jag också få jag kommer inte undan buset haha. Härligt med barn! Åker och plockar upp vanja kl 16 på jobbet sen hem till dom och hämta barnen på dagis/skolan sen blir de hem till oss.
ska förska lägga mig skapligt tidigt ikv så jag inte är super trött i helgen, vaken hela nätterna och sover bort hela dagarna de är inte okej när solen är framme! men idag kom jag ändå upp vid 12 ändå somna jag ca kl 4 imorsen men var pigg ändå när jag vakna, men börjar känna att tröttheten kommer över mig nu. Blir att lägga sig i sängen och krypa ner med bäbis och kolla lite OS, snart sett klart hela serien.. och är den dålig nu när Marissa har dött, allt är konstigt!
Puss alla vårglada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0