helg utan alkohol..

Ja de var iaf vad jag hade planerat men så blev du ju såklart inte.. jag drog hem till Sophie syrran och drack vin och öl, sen drog vi hem sofie Dalh och Jenny till pösen som hade party, men om de var direkt en lyckad kväll de vet jag inte. Menmen. Söndag blev bara att vara hemma och dega hade inte lust till något mer än att ligga och go på tven, fick slällskap och JOssan och Johan sen sväng oxå som var med och kolla BB med oss :) Det var trevligt.

Igår hade jag och min kära 11 månader! och det känns ju helt underbart såklart! vi gick ut och åt, kosta va de kosta vill med gott de var de:) Black and white fick de bli med ett gals rött för min del och baby fick nöja sig med en lättöl eftersom vi hade bilen till stan men han var nöjd=) . Det var en mysig kväll. Efter Maten åkte vi hem och bara längde oss i sängen och kolla O.C tills BB började, och eftersom dom gör om i tvrummet nu så har vi ingen tv så fick bära in min lilla tv och sitta på golvet för att se BB haha. Ja de såg nog rätt stört ut. Men de funka! och de lär bli likadant ikv om dom inte kommit och slipad golvet. Och de vore ju väldigt bra om dom kan komma fixa det ikv så allt blir klart nångång! för att kunna få lite ordning där hemma. Rätt trött på att ha köket bombat med saker.

Morgondagens planer bli att åka till Karlstad med handbollsbrudarna och kolla en heltonmatch! annars vet jag inte vad som sker mer imorgon, inte än iaf.


PUSSS  I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0