Godmorgon!

Hejsanhoppsan alla!
Gick upp i skaplig tid idag, ställde kl på 11.00 och gick typ efter 45 min typ. Och gick ner till tvättstugan.. Och jag hoppas vi hinner tvätta allt till kl 16! men de är rätt mycket tvätt så vi får väl se. Annars idag vet jag inte va de blir, inge kul att tvätta när de är bra väder ute! menmen finns inte så mycket att göra åt det.
Igår hade jag mycket folk hemma först var ju Linnea här eftersom hon blev sjuk på skolan, sen vid 15ko vanja och för att hämta Linnea så de blev lite kaffe oxå! undertiden dom var här kom Alexandra ockå, sen kom Jossan och Cindi! :D haha ja de var full rulle igår. Josefin var kvar till kvällen hon =) får väl se om hon kommer idag med! Har inte något spec planerat idag. Ligger just nu och kolla film med baby undertiden som tvätten ska bli klar.. men de är ju såååå drygt att vänta på dessa tvättmaskiner! tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna!
Kollar på denna med baby och den tycker jag ni ska se =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0