godmorgon!

Har nyss ätit en god frukost! ägg macka och pärondryck. Så nu är jag mätt, fick dock inget sällskap av älsklingen till frukosten för han hörde inte att de var klart ;) han spelar så klart, han säger att han inte hörde att de var klart fast att jag sa det 3 ggr ;) höhö.
Idag ska jag plocka undan här hemma för nu ser det förjävligt ut tycker jag, tvätten som jag hängde upp i hela lägenheten igår är iaf torrt nu så det kan jag plocka ner! och försöka dammsuga, och få älskling till alla diska haha. Får se om han kan slita sig från datron :)  Inatt går H ut natten och det är lika tråkigt som vanligt :( menmen.
jag ska iväg och träna sen 20.30-22.00! hoppas det blir en bra träning som förra träningen. Det vore så hilma kul om alla i laget gick hem med ett leende som i måndags!
Tyvär så blev Arvika matchen inställd såklart på söndag, SKRÄLL!
Puss I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0