Gårdagen!

vakna vid typ 13.30 gick upp och greja med lite mat sen kom emma en stund annan hennes handbollsmatch. Sen kom vanja och vi åkte hem till pappa för att hämta alla barn som skulle med mig och hasse hem :) Åkte hem med de små livet och det ha varit rullfart hela tiden hehe. Ja maja fick tillräckligt med uppmärksamhet iaf. Var även uppe oh kolla på emmas handbolls match igår, så Linnea och Cornelia la ig vid ca 21 och kolla film och somnade så gott sen. Rasmus däremot spelade spel en stund till innan han satt på sin älskade mamma mu film och somnade till. så jag och baby fick iaf kolla lite av BB. Efter bb blev de bara mys och kollat tven, jag somna vid typ 00.00 redan haha de händer inte ofta men tur var väl de när barnen vaknadevid ca 7 imorse :P men är trött nu, hasse han sov till 10 iaf han, fick allt upp han till slut:D
efter frulle gick jag ut med cornelia och Rasmus en stund, sen fixa jag med kladdkakan som jag skrev grattis pappa 48 år med kola sås :D och ännu en gång hade jag rätt pappa fyllde 47 och inte 48 som mamma sa och äve vanja menmen :D så pappa grattis på 47 års dagen!
Fikade lite hoos fader sen hem och vila en stund sen städa, nu väntar jag på att kl ska bbli 16 så jag kan börja tvätta denna tvätt som alltid lyckas bli så mycket varje gång. Märkligt de där, lika dant med disken vore ju guld värt om man hade diskmaskin! snart kommer laget hit också vid 17 och äter taco och umgås lite :D TAGGA FÖR IMORGON!
Där däcka lilla ramus och det ser hilma mysigt ut ville krypa ner brevid han själv =)
Och Linnea och Cornelia sussa gott dom med =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0