Vin kväll med brudarna

Igår hade jag en mysig och mycket trevlig kväll med Cindi, sofie och Natalie!
Det brörjade med att cindi och zanna plockade upp mig hemma så åkte vi hem till Sofie. började ju dock regna med det vände som tur var! så vi hade det skönt på ballkongen! sen kom även Natalie och höll oss sällskap, trevligt! :) Det slutade såklart med att vi åkte och hämtade mitt vin och några öl, (3,5or) haha. Slällde ölen på kylning och började med mitt rose vin. Sofie ränsade sitt "sprit föråd" hon med haha, allt tog slut! men vi hade det rikigt kul. Blev till slut så att vi fick åka hem till mig och sno hasses öl haha. Så ja det blev nog mer än vi trodde igår, men det var det värt :) Vi började dra oss vid typ på natten till statiol för att köpa mat och cigg, sen fick det bli hemåt för mig och Natalie :) åt lite mat och gick och la oss. Jag somna närmare halv 5. TRÖTT!




Tack för en toppen kväll tjejer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0