Upp och hoppa solen väntar!?

Jag ställde klockan på 12 för att komma upp i tid idag, bäst att passa på när solen är framme och jag är ledig!? Annars blir det intemycket till sola inte. Ja vi gick ut och la oss. Baby låg kvar och sov efter som han jobbat natt. Hankom hem imorse fast att han inte skulle det så goo min älskling, men jag och Natalie blev lika paffa och lite chockade när ringklockan ringde kl 7 imorse vi fatta inte riktigt vad som hände haha. Men tillbaka till tråden, vi la oss som sagt ute men Natalie blev inte kvar så länge utan tog bussen hem till Kd för att  fixa lite och så. Och jag tog räsern ner till Jenny och piaoch log ute med dom lite. Blev inte så länge men en en timme iaf. Åkte sedan hem för att fixa mat till hasse vakna men han var redan vaken när jag kom hem :D fick bli färskpotatis och min super goda bacon röra! mumma.
Efter vi käkat blev att dra och kolla lägenhet.. jag tänkte bara.....ta mig härifrån när jag kom in. Omg.
"vi hör av oss"
Men vi har ju sådan tur att våran andra lägenhet vi kollat på nätet, svarade direkt när vi kom hem från fösta litten på första lägenheten. Och jag och hasse tappadeverkligen hakan när vi kom dit och kolla fyfan vad fin det var! kan man bli kär i en lägenhet? Oja det kan man för det är jag just nu! helt otroligt va fin den var. helt nyrenoverad och allt öppet och luftig så nice! kommer bli drygt att vänta nu i två veckor för att vänta på svar om vi får den eller nån annan. VI SKA HA DEN !
Kommer bli så arg och lessen om vi inte får den, det kändes ju så rätt att vi skulle bo där från bådas sida lixom.
Håller tummarna!
oh yeah jo jo jo!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0