Studenter - jobb jobb jobb

Hade en trevlig och rolig dag på jobbet igår! det var toppen. Efter jobbet idag när jag kom hem gick jag in och kollade på Johan och baby som var typ döda :P men jag fick liv i dom. Fixa lite mat osv, diskade och plocka lite. SEN kom äntligen bella! Som jag saknat henne och fan så kul vi ska ha ikv! Klart som F*n att jag började klockan tre på jobbet åter igen och slutar 8 ikv. Men det har aldrig hindrat med förut! blir att försöka fixa mig lite på jobbet och bara byta och och fixa håret när jag kommer hem och igång med alkoholen! Blir att dra till statt ikv.

Blev att fixa mig lite när bella kom för att dra ner till stan med henne och Louise och kolla på alla glada STUDENTER! inte ett dugg avensjuk! fast jo sjukt mycket. Vill så gärna ta studenten en gång till! vart tog året vägen? det var ju som om det var igår som jag stod på flaket och härja? Men icke ett år lixom... snart är man väl 40 bast och har familj bara av att blinka? nejdå ska inte överdriva men fan vad tiden går fort!
GRATTIS ALLA STUDENTER!



Jag vill sluta nu och dra hem och njuta av att bella is in värmland!



PUSS I


Kommentarer
Irene

Som det skulle va nått fel på o va 40 o ha familj!!Vava !!!

2011-06-17 @ 15:26:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0