Sol och bad!

Hej på er förlåt för dålig uppdatering men har inte velat sitta vid datorn nu när det har varit kanon väder! :)
kul att ni är inne på min blogg och kollar ändå!
Tänkte iaf lägga en en bild bomb från gårdagen då det fick bli massa sol, och första härliga doppet för i år!
Så sur blev jag att jag inte hittar min bikini jag köpte förra sommaren, vet inte vart den är? suck.
Jag och Natalie hade en härlig dag ute i solen! :)
Maja fick sig också en härlig dag ute i det härliga vädret! :)
Efter en stund vart det sjukt varmt och jag blev sugen på ett dopp och Nalaie med, det fick bli att åka ut till skärgårn men Henne och baby. Och jag var såklart i först som vanligt haha och Hasse sist.
Är det inte U-N-D-E-R-B-A-R-T med sommar?
När kvällen närmade sig igår ville vi inte bara sitta hemma och kolla på tven typnär det var fint väder.. Baby åkte till jobbet och Jag,Natalie och Jenny bestämmde oss för att dra till Karlskoga och kolla på Pepper som var där och uppträdde igår..det var massa folk! n helt okej kväll faktiskt.
Lite bilder från kvällen iaf. När jag och Natalie kom hem var vi trötta, men ändå somna vi vid halv 3 men vi somna gott! snark.
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0