snorig..

Hej hoppas ni alla haft en trevlig midsommar! :) det har jag haft men det uppdaterar jag om senare.
Kom hemför en stund sen, har varit hos Jossan och druckit kaffe med henne baby och johan kom efter en stund också. Efter en stund startade vi grillen jag och Jossan var riktiga grillmästare för det blev super gott!
Fick tyvär ta och åka hem efter maten för att Hasse skulle åka och jobba, kommer hem på onsdag :(
tur att kag själv jobbar så det går lite fortare!
Ikv blir det bara lugnt, har ont i halsen fortfarande och är snorig vill bara att det ska försvinna nu så man blir lite piggare! så jobbigt att ta sig upp på morgonen när man ska jobba. Men jag hoppas att det ska bli bättre snart.
Skulle egentligen på möte idag med handbollen, men orkar verkligen inte sitta där och snora och hosta och springa och snyta sig varje kvart.. suck.
Ska iaf ta och försöka städa undan lite innan de blir för sent, sen ska jag bara ligga och mysa ner mig framför tven.
mjukis d-a-g!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0