Skärgådsdoktor boxen!

Kom hem efter jobbet idag vid ca 13 tror jag, vid 12 drog jag ner till arvids och kolla efter nån billig cykel bara för att ha till jobbet och så. Som hittat men inte den snyggaste men vad gör det ;) cykelkorg och grejer, det är en gammal cykel med riktigt nice att cykla på! och bra pris. Kanoners!
Har lagat mig lite mat och kollat på skärgådsdoktorn från kl 13 typ fick ju hem hela boxen idag som jag beställt :D
awesome!


Så det blir hela kvällen sen, men först ska jag betala lite räkningar osv :)
efter jag köpte cykeln förut drog jag hem till jenny och visa upp skönheten, sen med henne till apoteket.
Åkte upp till Jossan en sväng också innan vi drog hem igen.
alla är hostiga och ont i halsen haha. satt där och hosta och snora ikapp.. Alla är verkligen sjuka nu.
Nu ska jag plocka undan i köket sen blir det jobbet. ska lämna in en film på konsum jag och baby hyrde i lördags.. så den lär vi väl få betala för som vanligt:p vi glömmer aalltid att lämna tillbaka i tid! även posta ett brev.
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0