Sjuka människa

Igår kväll/natt var de sjukaste! Seriöst. Efter att jag kom hem från att varit ute en stund med Jossan och Jenny, satt jag mig vid datorn nån minut. Efter det in i sovrummet och skulle dra för gardinerna för att jag täntke lägga mig. Då ser jag att det står nån lite längre bort på gården, men jag fatta ju inte de först. Utan jag fick verkligen kolla igen för att se. De var ju så mörkt ute igår. Och tro fan att det står en BLOTTARE där! En ung tjej var det, kunde lika väl ha varit en i min ålder och även några år yngre. Jag vart ju helt till mig och drog för gardinen fort som fan men hon såg mig ju innan jag drog för! Då ställer sig människan och smeker sin röv mot mig och ålar sig. USCH! jag fick seriöst panik och sprang in till Hasse ( seriöst älskning det är en blottare utanför fönstret som smeker röven mot mig! ) sa jag till han lite hysteriskt, han trodde mig inte på dirren men han märkte ju till slut att jag faktiskt sa sanning, han gick och  kolla han med. - Hon var kvar! och höll på fortfarnade och kollade mot oss hela tiden. Vi gick ut i köket och ringde snuten, Jag gick och kolla igen för att se om hon var kvar, OCH DET VAR HON men hon satt onanerade då ist mot mig! ALLTSÅ SJUKA MÄNNISKA! Hur ofta händer detta lixom! och varför skulle just jag dra för gardinerna just då!?

- när snuten väl kom, flög hon på cykeln fort som fan i ändast string och linne.  Och jag har då aldrig sett nån cykla så fort någonsin! polisen fick inte tag på henne.. och det störde mig verkligen! För jag kunde inte sova igår typ..tillslut somna jag ändå. Alltså jag blev rädd för att det var lixom så sjukt obehagligt och sånt händer ju bara inte?! och nu när hon vet att hon fick respons här och att faktiskt nån såg henne och brydde sig, kommer hon garantertat komma tillbaka hit, Och jag är lixom själv onsdag och fredag! känns inte bra inte bra inte bra. Nästan så jag vill F L Y T TA fär de där är inget som jag vill se igen. + att jag givk in och läste om blottning, och dom älskar tydligen att göra detta på ställen där det är massor av fönster så här där vi bor är det ju perfekta stället för dom på innergården. GAAAAAAAHHH!


NÅgon annan somm varit med om detta eller`?


Kommentarer
Sofie

Men va äckligt :S Synd att du fick se det :( är glad att jag slapp se det! usch!

2011-06-07 @ 20:25:47
URL: http://sooffis.blogg.se/
Ida

ja usch helt sjukt! nej jag vill verkligen inte så det igen. usch such!

2011-06-07 @ 20:28:13
blottar_ove

"jag givk in och läste om blottning, och dom älskar tydligen att göra detta på ställen där det är massor av fönster"



Svårt att räkna ut :D Smart blottare man vore om man satsade på ett ställe utan fönster (?) :S

2011-06-07 @ 23:11:09
Ida

Haha ja och därför skrev jag att vi bor på ett perfekt ställe för blottare ? right?

2011-06-08 @ 14:59:20
URL: http://honidaaolofsson.blogg.se/
Anonym

Men Ida du får väll hålla tjejen sällskap nästa gång hon kommer så hon slipper sitta där i mörkret alldeles själv, varför inte bjuda in henne på kaffe så får hon showa lite för dig sen :)

2011-06-09 @ 21:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0