Onsdag

Hejsan på er !:) hoppas ni alla har en bra dag hitils. Jag va som sagt iväg och jobbade på mitt nya jobb igår, fick se hur dom jobbade osv. Känns riktigt bra faktiskt, jag började 22.00-9.30 så kom hem i morse. Egentligen jobbar man ett dygn på det nya stället, men blev inte så igår. Efter jobbet cykla jag hem (lånade min brors snygga cykel;) ) tänkte lägga mig och sova med det gick inte så bra, så fick greja lite så jag blev trött, och det blev jag kröp ner brevid baby och kolla på tven som somna jag och vi vaknade vid halv 2 haha. Tröttisar! jag gicköver tillkonsum så småningom för att fixa lite mat. Har precis ätit och sitter inne vid tven. Och funderar även på vad man ska göra ikv? hasse åker och jobbar natt :/ är sugen på lite vin! :) '
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0