helga!

Sista arbetspasset idag sendan tar jag helgen! underbart att får tillbringa tid med min Älsking om bara sovit hemma en dag denna vecka. Hoppas även på en trevlig kväll imorgon och att vädret kan bli bättre så man får grilla och ha det trevligt i solen! Och med trevlig sällskap såklart:)

Sitter just nu på jobbet och har lite rast. Får gå hem om några timmar så ska bli skönt. Slutar kl 15. Då ska jag och baby hämta våran lilla maja hos veterinären, hon har steliriserats idag. Hon är klar vid 12 så hon opereras nog just nu! hoppas det går bra med mitt lilla hjärta. Hon har inte fått ätit något sen i går kväll kl 18 så ska kämma bort henne när vi kommer hem om hon inte är allt för trött och sleten!

Nu ska jah kila :)

PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0