HAPPY!

Det gick toppen att jobba igår, första dagen jag var själv och det gick kanon! ser fram emot nästa arbets plats som är på Onsdag och tordag, onsdag är det bara några timmar och dygn pass på torsdag! :) trvis kanon!
Efter jobbet idag åkte ja upp till min chef på mitt andra jobb. Och jag blev glad och överraskad! Jag ska jobba hela sommaren hos en personen plus att om jag har tur kan jag bli helt anställd där så småning om, pga av att en slutar på jobbet. Så jag kommer få jobba efter schema efter sommaren också :D och det är ju så bra! Håller tummarna!! tvis sjukt bra där också med personal och allt.
Efter jobbet tog jag "min räsercykel" hem där martin låg och sov så gott, men han vaknade rätt fort, vi gick till konsum och handlade mjölk och tog oss en ciggeluring. Nu kollar vi på en film, Johan Falk. Bror var här nyss också en sväng :)
Nu ska jag nog ta och sätta på kaffe (: Sen fixa mat tills hasse kommet vid ca kl 16. Saknat min prick!
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0