Halsont..

Kom precis hem för en stund sen och blev som vanligt glatt välkommen hem av Maja lilla som just nu ligger och myser bervid mig i sängen. Alltid så mysigt! hade en trevlig kväll med Sofia, Anna, Ellen, Alica, Hanna och Jenny orkar inte skriva alla haha. Blev lite grillat och super god efterrätt och självklart det populära spelet! hade riktigt trevligt! åkte hem vid ca 22 ska ju upp och jobba, har så svårt att vara när innan jag kan sova så bäst att åka hem i bra tid så jag orkar upp till jobbet imorgon. Dock väligt drygt pass imorgon deld tur. Börjar kl 8 slutar 12 och hem en snabbis för att sen dra tillbaka till 16 och sluta 20 eller 21! ja det är då drygt menmen. Så dagen imorgon består av jobb jobb jobb.





Nu ska jag lägga mig och kolla skärgårdsdoktorn men min täta näsa och onda hals. vill inte bli sjuk!
de har jag inte tid med.






PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0