Halmstad!

UNDERBAR HELG!


I fredags morse gick vi upp kl 8.00 för att bege oss till Halmstad, var inte så trött faktsikt så det var skönt, gjorde en kaffe och tog med oss och kalla pannkakor för att ha lite att äta på.
var framme ca kl 15 hemma hos Christina så det gick inte så segt som vi trodde som tur var. Inte så skönt att åka bil när det var så sjukt vamt ute.
När vi väl kom fram blev det att äta lite grann och bara ta det lugnt en stund, sen blev det in till stan och kolla lite, fixa lite mat till grillningen och shoppade lite.
efter det blev det hem till mange och satt oss på hans härliga balkong och tog oss en kall! u n d e r b a r t.
Drog på grillen efter ett tag, hur gott och trevligt som helst!
Blev såklart utgång utgång efter den goda maten, fick bli bussen in till stan till Tre hjärtan och börja, Riktigt trevligt faktiskt!
Gick vidare till James sen, och det var trevligt där med. Ända negativa var väl att det var några "som var lite för mycket" blev så arg! respektlösa F*****, men personen flög ner från scenen. Usch! menmen det förstörde inte kvällen utan hade kul hela kvällen lång :D Roligaste på länge.
Lördagen blev det god mat och lite fotboll för grabbarna :)
Och firade frida som fyllde 19 hela år! Efter firandet blev det et tur till Hund stranden där vi hade det riktigt trevligt! Fint som tusan.
Söndag + bal!
Gick upp kl 8.00 för att åka med frida till laholm och fixa hennes balfrisyr!
Fick bli en kaffe och innan vi åkte dit, tog ca en timme och fixa håret, När vi kom hem igen blev det att jag sminkade henne och sen på med klänningen för att sedan åka in till tylösand för att ta kort och sedan till balen.
Frida blev underbart fin i den klänningen jag en gång bärde jag med, Jag ville sååååå gräna göra om balen igen när jag såg Frida i den :)
Tillbaka till 2010! Vill göra om det igen! :$
Dom nya skorna jag köpte! :)
Tack för en underbart rolig och trevlig helg! synd bara att det ska gå så fort när man har roligt
PUSS I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0